dilluns, 30 de gener del 2017

Taller sobre la celebració de l'any xinès

El divendres 27 es va dur  terme la celebració de l'any nou xinès, enguany és l'any del gall.
Per aquest motiu avui han vingut l'Aurora i la Sílvia a l'escola per explicar-nos en detall com porten a terme aquesta celebració.
Primer ens han explicat tots els animals que existeixen al calendari xinès. Desprès ens han ensenyat fotografies de com decoren les cases i els carrers el dia d'any nou i del menjar típic que preparen pels seus familiars, com per exemple els raviolis.
La tradició xinesa diu que aquest dia s'ha d'estrenar roba i donar o rebre un sobre vermell amb diners per tal de tenir sort tot l'any.
Per finalitzar, hem fet una manualitat que consistia en crear el sobre vermell i a dins hi hem posat un paper amb el nom de felicitat escrit en xinès per tal de regalar-lo a un amic o familiar desitjant-li sort tot l'any.
Ens ha agradat celebrar aquesta festivitat tradicional de l'any nou xinès i conèixer les costums i tradicions d'aquesta cultura.







5 comentaris:

  1. Em va agrada molt el taller i m'o vaig passar molt be

    ResponElimina
  2. M'he lo vaig passar molt bé fent el sobre vermell.alba

    ResponElimina
  3. va ser molt divertit.valeria

    ResponElimina
  4. En va agradar molt fer el sobre xines. Patrizia.

    ResponElimina
  5. era molt divertit.Jiamei

    ResponElimina